رضایت سنجی گیرندگان خدمت از خدمات سرپایی

رضایت سنجی گیرندگان خدمت از خدمات سرپایی
  • 0
  • نام بخشی که مراجعه نموده اید :*
    1
  • تاریخ مراجعه :*تاریخ برگزاری
    2
  • نام فردی که با شما برخورد نامناسب داشته است را ذکر نمائید.*نام کامل
    3
  • نام فردی که با شما مناسب ترین برخورد را داشته است را ذکر نمائید.*نام کامل
    4
  • عنوان*عالیخوبمتوسطضعیف
    نحوه برخورد پرسنل واحد با شما چگونه بود؟
    نوبت دهی جهت انجام خدمات سرپایی با حداقل زمان مورد انتظار بود؟
    آموزش های لازم براساس نوع خدمت ارائه می گردد؟
    میزان رضایت از کیفیت خدمات انجام شده در چه حد می باشد؟
    مدت زمان ارائه نتایج خدمات انجام گرفته مطلوب می باشد؟
    واحدها و بخش های مربوطه به راحتی قابل دسترسی هستند؟ (وجود تابلو و خطوط راهنما و...)
    تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی به موقع به بیماران، در خصوص تغییر یا لغو زمان ارائه خدمت/ ویزیت وجود دارد؟
    مدیریت زمان حضور بیمار در درمانگاه/ پاراکلینیک، به نحوی که حداقل انتظار و ازدحام مراجعین وجود داشته باشد، انجام می شود؟
    5