روابط عمومی - آرشیو

برگزاری مراسم گرامیداشت روز ارتش در محوطه مرکز گالری

برگزاری مراسم گرامیداشت روز ارتش در محوطه مرکز: جانشین محترم تیپ ۴۰ متحرک هجومی جناب سرهنگ شاپور اقدسی به همراه مسئولین و رزم نوازان این تیپ در مرکز حضور یافته و ضمن اجرای سرود ملی ، سرود وطنم ، سرود ای ایران، و چند سرود ملی و حماسی دیگر بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش به مدافعان سلامت ادای احترام کردند . در این مراسم جناب سرهنگ اقدسی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مدافعان سلامت با اهدای لوح و گل از مسئولین و کارکنان مرکز کرونای بیمارستان تجلیل کردند.

ادامه مطلب

بازدید مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان وزارت بهداشت و هیئت همراه از مرکز گالری

بازدید مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان وزارت بهداشت و هیئت همراه از مرکز : جناب آقای دکتر مشکینی و دکتر نژادجواد با حضور در مرکز ضمن بررسی و ارزیابی وضعیت درمانی و چگونگی ارائه خدمات به بیماران بستری از بخش های مختلف درمانی و بیماران بستری مرکز کرونا بازدید کرده و از زحمات مجموعه همکاران خدوم و ساعی بیمارستان و پزشکان و پرستاران تشکر و قدردانی نمودند.

ادامه مطلب

افتتاح بخش آی سی یو کرونا ۴ درمرکز گالری

افتتاح بخش آی سی یو کرونا ۴ درمرکز: بخش آی سی یو کرونا۴ مرکز با ظرفیت سیزده تخت و با حضور پزشک متخصص بیهوشی مقیم و پرسنل مجرب و امکانات مجهز برای جلوگیری از پراکندگی بیماران بدحال کرونایی در بخشهای مختلف شروع بکار کرد.

ادامه مطلب

بازدید نماینده اعزامی معاون بهداشت وزارت از مرکز گالری

بازدید نماینده اعزامی معاون بهداشت وزارت از مرکز: دکتر عرفانی رئیس اداره مراقبت و دکتر امیری رئیس اداره بیماریهای قابل انتقال از انسان و حیوان مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت به همراه معاون درمان و قائم مقام دانشگاه و مدیران ستادی از مرکز بازدید کردند.

ادامه مطلب

برگزاری جشن نیمه شعبان در محوطه مرکز گالری

برگزاری جشن نیمه شعبان در محوطه مرکز : به پاس تقدیر و قدردانی از جانفشانی و زحمات کادر درمانی (مدافعان سلامت) و زحمت کشان عرصه بهداشت و درمان در مبارزه با بیماریهای کرونا، در روز نیمه شعبان دکتر لطف الهیان شهردار محترم اردبیل و اعضای شورای شهر اردبیل با حضور در مرکز و طی برگزاری مراسم از تلاشهای شبانه روزی کارکنان مرکز با اهدای گل تجلیل و قدردانی کردند.

ادامه مطلب

حضور جمعی از بسیجیان جامعه پزشکی اردبیل و نماینده محترم مقام معظم رهبری در دانشگاه در مرکز به مناسبت نیمه شعبان جهت عرض خسته نباشید و خداقوت به مدافعان سلامت گالری

حضور جمعی از بسیجیان جامعه پزشکی اردبیل و نماینده محترم مقام معظم رهبری در دانشگاه در مرکز به مناسبت نیمه شعبان جهت عرض خسته نباشید و خداقوت به مدافعان سلامت. در این حضور تعداد ۵۰۰ کیلو شیرینی قنادی و تعدادی دسته گل از طرف بسیج جامعه پزشکی به مدافعان سلامت تقدیم شد.

ادامه مطلب

دومین نوزاد با جنسیت دختر از مادر ۲۹ ساله ی مبتلای قطعی به ویروس کرونا در بخش ویژه زایمان کرونای مرکز به طور سالم بدنیا آمد گالری

دومین نوزاد با جنسیت دختر از مادر ۲۹ ساله ی مبتلای قطعی به ویروس کرونا در بخش ویژه زایمان کرونای مرکز به طور سالم بدنیا آمد. مادر باردار مبتلا به کرونا توسط خانم دکتر سولماز سیفی جراح و متخصص زنان و زایمان و با همکاری مؤثر دکتر سیدی متخصص بیهوشی و کادر اتاق عمل مرکز تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت و نوزاد ۳۶ هفته ای خود را سالم بدنیا آورد

ادامه مطلب

حضور خادمین حرم رضوی در مرکز: مرکز امام ره مفختر به تبرک پرچم بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) شد گالری

حضور خادمین حرم رضوی در مرکز: مرکز امام ره مفختر به تبرک پرچم بارگاه علی ابن موسی الرضا(ع) شد. خادمین حرم مطهر رضوی با حضور در مرکز ضمن عرض خسته نباشید به مدافعان سلامت با اهدای بسته تبرک آستان قدس رضوی و یک وعده شام از کارکنان مرکز پذیرائی کردند.

ادامه مطلب