برگزاری کارگاه سلامت معنوی با سخنرانی دکتر اصغر قربانی

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۹ کد : ۲۴۰۹۴ روابط عمومی
تعداد بازدید:۱۸۲
 کارگاه سلامت معنوی (آموزش احکام نماز ویژه بیماران) و آشنایی با تسهیلات اقامه نماز بیماران با سخنرانی دکتر اصغر قربانی، متخصص کودکان بیمارستان بهارلو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.
*به گزارش روابط عمومی بیمارستان این کارگاه روز دوشنبه 01 اسفند 1401، با حضور جمع کثیری از  کادر درمانی و پرستاران بیمارستان های مختلف استان و کادر درمان سازمان تأمین اجتماعی در سالن همایش بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.
در این همایش/ کارگاه دکتر اصغر قربانی ،استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور و مدرس کارگاه، در خصوص احکام نماز خاص بیماران از جمله وضو، تیمم، وضوی جبیره ای، تیمم نیابتی و ... در شرایط مختلف اختیاری و اضطراری سخنرانی کرد.
این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه طریقه اقامه نماز با توجه به وضعیت های مختلفی بیمار (ایستاده، نشسته، خوابیده) را به صورت تئوری و عملی و با کمک بیمار نَما به تفصیل برای شرکت کنندگان با روش های جذاب و ابتکاری و در فضایی کاملا شاد تبیین و تشریح نمود که مورد استقبال فراوان حضار قرار گرفت.
در ادامه دکتر قربانی با طرح پرسش هایی از حاضران خواست تا در این کارگاه بصورت فعال حضور داشته باشند و به  شرکت کنندگان در طرح پرسش و پاسخ کارت هدیه اهدا کرد.
آخرین ویرایش۱۱ اسفند ۱۴۰۱